Jan 12, 2009

IZZI Pizza @ 75% Off

IZZI Pizza @ 75% Off從去年十月就開始了,而我是在上個月去吃@
**剛打去Izzi, promotion會到15th Jan'09**



IZZI Pizza @ 75% Off 的Terms & Conditions :
- Minimum spend for dine-in RM75 (RM18.75 after discount) and for Takeaway and Delivery, minimum spend is RM150 (RM37.50 after discount).
- Minimum one order of main course and one drink per person.每人需點一道主食 + 一杯水
- Valid for selected items only.有本特定@menu供75% Off promotion用@



點了可free flow 的soft drink (RM8.90 ~~ No discount) 我共喝了4杯^^



Can Drink (RM6.90 ~~No discount)



食物份量不會太大, 我們order了4個主食+1個小食share share 吃.... 共用了rm65+, 平均才RM17一個人~~

Prawn Linguine with Garlic & Red Chilli (RM6.20 ~~ After Discount)
味道不會太重&濃, 适合注重健康的朋友



Fettucinni Con Funghi (RM6.20 ~~ After Discount) White cream @, 味道較濃但不過分 ... 好吃^^



Tom Yam Soup with rice (RM6.45 ~~ After Discount)
=.=!!...好難喝@Tom Yam, 超鹹的且沒tom yam味... 只試2口就沒人動它了



Pepperoni Pizza - Regular (RM 7.70 ~~ After Discount)
好在,Izzi@ Pizza 幫iZZI加回分數了






Pizza @ 皮 蠻脆+薄的,剛我



Deep Fried Calamari (RM4.20 ~~ After Discount)



**我去的是Bukit Bintang分行, Parking在暗暗的小路覺得有點不方便...還是較喜歡Uptown那間

總結:
滿分: 5分 價格:4 美味:3. 服務:3 衛生:3
remark: 說真的,我本身是不會在沒promotion時去Izzi用餐, 因為覺得很不值得
75% off 很值得去吃, 平均一個人用不到RM18就能吃飽飽了^^

12 comments:

J2Kfm said...

the calamari was horrible, right?

i've had bad experiences with those.

the pizzas were OK, and darn cheap when 75%!

Anonymous said...

i have heard some bad comments about it, thats why am not bothered to go there even with 75% off

Unknown said...

g对你的摄影技巧没有意见...
十分啦十分~~~~
看到我口水乱流....

ling239 said...

from 30% to 50%
and now 75% discount ?
very soon will be offering free food leh ~ ^_^

Anonymous said...

75%的折扣??
太夸张了!!

Jasmine said...

我对那个Deep Fried Calamari有兴趣,卖相很开胃哦,哈哈!!!

Jasmine said...

其实,我对你的样貌很感兴趣哦,有机会你也POST你的照片上来,让我看看你啦!好吗?嘻嘻!!!

Chris said...

我上个月才刚去. 东西还OK咯。

choi yen said...

75%才"抵"吃~~饱穿暖:P

Fatty Jean said...

每次看到这间的折扣,都没进去。。今天最后一天咯!!
可惜叻!! 看到你拍的,真的很想去试

小崇胖胖 said...

這間我去過~
要多人一起去會比較花算
因為有基本消費額在有折扣
IZZI很常都會有這樣的促銷
每次都和不同的信用卡聯合
所以促銷期去是最值得的囉
**
IZZI Pizza是在印尼開始的
有很多家分店在那
KL的一間就是BB那間
就像J-CO一樣
也是印尼的~

十六 Keaton said...

好可惜
促銷期過了~~
唉~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails